نمایندگی فروش پنجره دوجداره UPVC دوحالته در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
نمایندگی فروش پنجره دوجداره UPVC دوحالته در قم
چهار شنبه 12 مرداد 1401 ساعت 10:40 | بازدید : 115 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

پنجره دو حالته چیست؟

در مرحله بعد باید در مورد نوع بازشو پنجره تصمیم بگیرید انواع مختلفی از بازشو برای پنجره وجود دارد که بهترین و محبوب ترین نوع بازشوها که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است پنجره دوجداره دو حالته می باشد.

علاوه بر این ، برای بسیاری از خانواده ها ، نصب نوع مناسب پنجره ها برای صرفه جویی در قبوض آب و برق مهم است. پنجره های UPVC با دوام و بهره وری انرژی فوق العاده ای که دارند ، گزینه ای عالی برای صاحبان خانه ها است که می خواهند نه تنها خانه خود را با بودجه جدید تغییر دهند ، بلکه باعث صرفه جویی طولانی مدت در هزینه نیز می شوند. یکی از انواع پنجره هایی که اخیراً در بین معماران و طراحان در سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردار شده است ، پنجره دوحالته UPVC است.ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوحالته  آشنا کنیم توجه داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره دو حالته نسبت به یک خحالته کمی بالاتر می باشد. تا شما برای منزل خود بهترین تصمیمات را بگیرید.


عملکرد پنجره دو حالته به چه نحوی است؟

پنجره دو حالته یا Tilt and turn به دلیل ویژگی های عالی در برابر آب و هوا و امنیت ، مدت ها است که انتخابی محبوب برای صاحبان خانه در ایران بوده است. این پنجره ها بسیار کاربردی و همه کاره هستند زیرا دارای مکانیزم لولایی هستند که به این معنی است که می توان آن ها را از دو طریق باز کرد.اگر قصد دارید از ویو بیرون از منزل خود لذت ببرید حتی می توانید از پنجره ریلی تهیه کنید.

پنجره دوجداره دوحالته را می توان به طور کامل مانند یک پنجره محفظه (به سمت داخل) باز کرد یا می توان آن ها را از پایین کج کرد به طوری که قسمت بالای پنجره به داخل اتاق زاویه دار شده و دهانه کوچکتری برای تهویه ایجاد کند. باز شدن به صورت شیب دار دارای مزیت افزایش امنیت و ایمنی است زیرا هیچ کس نمی تواند از این فاصله عبور کند. پس می تواند برای خانه شما علاوه بر تهویه مناسب بیشترین امنیت را به ارمغان آورد تا شما در کنار خانواده بتوانید لذت ببرید.

برای صاحبان خانه که با ایده جایگزینی پنجره های سنتی فعلی خود با جایگزین مدرن تر و متنوع تر کار می کنند ، پنجره دوجداره دو حالته یک انتخاب عالی است.

قیمت پنجره دوجداره دو حالته

اگر لیست قیمت پنجره دوجداره را از چند مکان مختلف درخواست کرده باشید قطعا دیده اید که قیمت ها متفاوت می باشد دلیل این است که فاکتورهای مختلفی توسط شرکت های مختلف ارائه می شود که می تواند روی قیمت ها تاثیر گذار باشد . فاکتور پنجره دوجداره دوحالته نیز یکی از فاکتورهایی می باشد که می تواند روی قیمت پنجره دو جداره upvc تاثیر گذار باشد چرا که یراق استفاده شده و نوع پروفیل استفاده شده در این پنجره ها می تواند به نمونه های معمولی متفاوت باشد انچه بیشتر در قیمت پنجره دوجداره دو حالته تاثیر گذار می باشد نوع یراقی می باشد که در این پنجره ها مورد استفاده قرار میگیرد . یراق مورد استفاده از امنیت بالایی برخوردار می شود و می تواند تا چندین سال بدون مشکل کار کند البته اگر توسط یک شرکت حرفه ای ساخته شده باشد و از یک برند معتبر باشد.

مهمترین مزیت های پنجره دوجداره دو حالته

  •     افزایش کارایی با باز شدن به دو حالت افقی و عمودی
  •     دارای زیبایی منحصر به فرد
  •     یراق مورد استفاده دارای کیفیت بسیار بالایی است
  •     نصب در هر ساختمان اداری و مسکونی
  •     پیاده سازی در سایز های مختلف با طرح های گوناگون
  •     دارای امنیت بالا
  •     عایق صوتی و حرارتی
  •     راحتی در باز و بسته شدن
  •     قابلیت رگلاژ راحت

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 40
:: بازدید هفته : 87
:: بازدید ماه : 87
:: بازدید سال : 332
:: بازدید کلی : 332